You are currently viewing <h1>Organizacja wesela – podpowiadamy jak nie popaść w panikę i dopiąć wszystko na ostatni guzik.</h1>

Organizacja wesela – podpowiadamy jak nie popaść w panikę i dopiąć wszystko na ostatni guzik.

  • Post author:

Ślub i wesele to najważniejszy dzień w życiu każdej pary. Najlepiej, aby był idealny, bez żadnych przesunięć, spóźnień czy rozlanego rosołu. Pokażemy Wam kilka punktów o których warto pamiętać, by spać spokojnie. Organizacja wesela to nie lada wyzwanie ale pamiętajcie, że najważniejszy jest spokój i luz. Dzięki temu niezaplanowane sytuacje, które jednak mogą się wydarzyć, rozejdą się bez szumu, a za kilka lat będziecie się z nich śmiać.

Styl wesela.

By dobrać odpowiednią ekipę, która będzie na Waszym weselu zastanówcie się nad jego motywem przewodnim. Wesele boho to hit tego sezonu, ale możecie się również zdecydować na inny styl. Ustalcie z dekoratorką sali kolory oraz dekoracje. Wybierzcie fotografa i kamerzystę, może zdecydujecie się na zdjęcia czarno-białe, albo w stylu vintage?

Przy organizacji wesela omówcie również atrakcje dla gości. Drink bar, wiejski stół, fotobudka oraz upominki, które zabiorą do domu na pamiątkę.

dj na weselu

Dj na wesele.

Na weselu nie może zabraknąć muzyki. Warto dużo wcześniej o nim pomyśleć, ponieważ dj na wesele ma terminy rozpisane nawet na dwa lata do przodu. Kierujcie się stylem muzyki którą gra oraz wyglądu. Stanowisko jego pracy może być świetnym dopełnieniem stylu. Lampy na drewnianych nogach, odpowiednia barwa światła to wszystko również ma wpływ na klimat wesela. Ustalcie playliste muzyka na weselu musi być dobra, aby goście się bawili, a nie siedzieli przy stołach.

Zobaczcie również wpis o co pytać dj na wesele, który pomoże Wam ustalić wszelkie szczegóły.

Jak organizować wesele?

Dostępne są różne aplikacje oraz dzienniki, wystarczy też zwykła kartka papieru i długopis, aby ustalić terminarz wesela. Ustalcie co jest Wam potrzebne, a później tylko odhaczycie wykonane rzeczy. Suknia ślubna, welon, bukiet, termin u fryzjera i makijażystki to must have dla panny młodej. Pan młody nie może zapomnieć o garniturze, muszce oraz poszetce. Fotograf, kamerzysta, dekoratorka sali i inni usługodawcy, niech również znajdą się na liście.

Zapytajcie się managera sali o godziny podania dań, aby można było stworzyć godzinowy plan wesela. Będzie go potrzebował, fotograf oraz dj, który poprowadzi wesele i zapowie poszczególne atrakcje.

Oczepiny, pierwszy taniec, podziękowania.

Oprócz ustalenia godzin musicie wiedzieć również jak to wszystko ma wyglądać. Przy oczepinach wybierzcie ich formę (pomoże Wam w tym dj na wesele), wybierzcie podziękowania dla rodziców. Możecie kupić coś gotowego jak np. biżuteria albo wybrać voucher na ulubiony zabieg mam. Z pierwszy tańcem może być trudniej, jeśli nie jesteście tancerzami, a chce dać popis na weselu, dużo wcześniej wybierzcie szkołę tańca. 

Jeśli organizacja wesela nie jest dla Was najprostszym zadaniem i chcecie zdjąć z siebie jej ciężar, możecie wybrać wedding plennerkę, która o wszystko zadba. To wielkie ułatwienie, ponieważ doświadczona osoba, wie doskonale co ustalić i w którym momencie. Dzięki niej zaoszczędzicie mnóstwo czasu i zawsze będzie pod ręką, aby służyć poradą.